Totalt antall sidevisninger

mandag 19. oktober 2009

12- 18 Oktober :)

Mandag slappet vi av hjemme, tok igjen noe av kosen som ikke skjedde i helga. Hun og jeg koste oss like mye virket det som.  Og jeg vasket litt hus og klær=)

Tirsdag besøkte vi jobben min, koselig. 

Onsdag besøkte vi Desiree og Martine, kjempe koselig. Pappa Ole var flink å malte siste strøket ute mens vi var borte. 

Torsdag kjøpte Emilie og jeg gaver til Jenny og Oliver på strømmen storsenter.  Emilie får nå, 2 tenner nede :D

Fredag var vi på strømmen med Thea og Oliver, kaffe og shopping, koselig=) Der møtte vi Anette med Oliver også=) På kvelden hadde Desiree og jeg avtalt å finne på noe sprell, så var på vors og Lillestrøm deretter.

Lørdag, ville mormor låne barnebarnet sitt litt, så hun koste seg veldig hos mormor mens jeg var på Baby og barn messa, med Linda og Jenny=) selve messa var skuffende, så må virkelig vurdere om turen er verdt neste år.

Søndag var pappa Ole syk, ikke veldig syk men mannfolk er jo veldig sjuke når de er litt sjuke.. Så jeg gikk tur med Emilie alene, og prøvde den nye vognposen jeg kjøpte til henne på messa.  Også koste vi oss inne i varmen, før farmor og farfar kom på kaffe. De fikk se vesla spise grøt :D

Denne uka er nå i gang og pappa Ole jobber denne uken, så vi har masse tid til å kose oss:D  

Ingen kommentarer: