Totalt antall sidevisninger

torsdag 4. mars 2010

Dagens gjøremål

Idag startet dagen tidlig, eller jo det gjorde den... Ole jobbet inatt og da bestemte jo seff vesla seg om å være vanskelig og våknet og skrek hver TIME! Joda klokken 6 gadd jeg ikke roe henne får å sove mer. Jeg rakk ikke sovne hver time mellom skriket hennes heller så klarte ikke slappe av og sovne kl 6 akkurat.. 


Kom ut i stua, og blid som en sol plutselig !! Fint det da tenkte jeg. Akkurat gitt henne frokost da en trøtt pappa kommer inn døra og spiser og legger seg... og jeg da tenkte jeg... Kunne hvertfall ikke legge meg selvom jeg var stup trøtt for vesla var jo lysvåken=) Så holdt det gående i 2 timer før jeg la henne og hun sovnet.. Ble en halvtime på øye for henne og meg , opp igjen jaja..


Da var det bare å bli et OVERMENNESKE... Støvsuget, vasket hele kåken med vesla i gåstolen. Hun gikk etter meg, blir ikke letteremed tiden skjønner jeg. Før var det faktisk gjort på en to tre.. men med henne i bena på meg er det ikke så lett. Men ble ferdig til slutt.


Så måtte finne på mer å gjøre for å ikke sovne, så da tok ned tøy, hang opp tøy og vasket 3 maskiner med tøy... med vesla hele tiden..


Så begynte jeg å lage barnemat, snakk om desperat  for å ikke sovne a!! Super mamma denne dagen gitt!! 


Og matet vesla med lunsj før jeg lagde mer barnemat og deretter middag til oss...


Og nå har vesla og pappaen tatt seg en lur mens vi venter på kaffebesøk av veslas farmor og farfar, pappaen skal jobbe ikveld/natt også . Litt oppgitt der men men... 

Lurer på om jeg skal få tid til å lese litt i boka mi ikveld, planla det igår men slik gikk det ikke.. Anbefaler boka ØYA til de som ikke har lest den. Jeg synes navnet på boka virket tregt og kjedelig bok, men det er det absolutt ikke.. bitt av basillen bare jeg har tid, da sitter jeg med boka mi=)

Ingen kommentarer: