Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. februar 2010

skulle bare ha litt på IKEA





Dette er noe av det vi endte med , som ikke var på handlelappen, rart det der;) Skjønner nå hvorfor butikker legger det opp slik at man må gå gjennom hele butikken får å komme til kassen. Lurer på hvor mye jeg har plukket med meg i løpet av livet som ikke stod på handle lappen hehe. Men det vi hadde på lappen og som også ble med hjem var blant annet: grøtboller til Emilie, stearin lys, kubbe lys, og et stort lys med flere veker, og mye til kjøkkenet, som sleiver ol som vi kastet da vi ryddet kjøkkenet og da syntes jeg det var på tide og fylle det opp igjen hehe.. jaja vi får større kjøkken etterhvert trøster jeg Ole med:D

Men de bildene var jo bare investering , må jo være innbydene her den gang vi skal ha visning, selvom jeg ikke tror det blir vanskelig å selge her:) Gleder meg til vi får større plass og 3 soverom håper jeg=) Skal legge ut får salg til sommern ca hvis ting har kommet i orden da;)


Ingen kommentarer: