Totalt antall sidevisninger

tirsdag 14. mai 2013

Ny uke...

Nye muligheter sies det...

Aron har vært syk 1 uke nå, i barnehagen igjen idag men hoster fortsatt. Feberen er borte og Allemenntilstanden bra igjen. Tatt seg opp fra torsdag og fremover heldigvis. Koste oss på hytta selvom han var litt mer kosete og Survete enn vanlig.

Ole ble smittet søndag og hadde feber søndag og mandag og hoster døgnet rundt... Emilie begynte å hoste når hin hadde lagt seg også.

Aron var hos mormor på mandag slik at jeg hentet han og dro til legen med han og testet bl.annet for matallergi siden han er løs i magen hele tiden. Så flink da de tok blodprove, day helt rolig og fulltekst 6 glass med blod. Og så stolt han var av plasteret etterpå:-) sjarmerte alle på venteværelse før vi kom inn til legen gjorde han og. Delte ut leker til alle som satt der goingen vår. Spennende å høre om testen slår ut og  eventuelt på hva....må vi unga melk eller gluten så er det til det beste for Aron uansett:)

Idag da jeg kom fra jobb, hadde ole hentet barna. Pleiet seg selv mens barna var i barnehagen.

Emilie sa hun frøs, og jammen hadde hun ikke 40 i feber....vært snart 2 uker med dårlig søvn på oss nå og det merkes. Så imorgen skal jeg ha emilie hjemme og aron skal i barnehagen.hvis ikke feberen er høy og allmenntilstanden dårlig blir det shopping på oss. Er jo snart 17 mai og finpussen til antrekkene må handles inn. Barna skal ha bunad. Lik bunad:) og jeg skal ha bunad for første gang:) gruer meg litt til å stryke skjorta men klarer det vel:)

Nå er tekoppen tom og solen varmer ikke mer så nå trekker jeg inn:)

Ingen kommentarer: