Totalt antall sidevisninger

onsdag 31. oktober 2012

Kveldskos

Uten min kjære. Han jobber kvelden denne uken.

Koselig og samtidig slitsomt når han jobber kvelden. Alene tid med barna i hektisk hverdag er koselig men slitsomt.

Går i ett i gj.14 timer i døgnet før jeg endelig kan sette meg ned for en lengre periode enn på jobb og når vi kommer hjem fra bhg.

Det går i ett fra vi kjører fra bhg til barna er i seng.
Aron bader med gang vi kommer hjem siden han legger seg 17.30- 18.00. Kveldsmat/ middag etter badet og rett i seng.

Når han er lagt og emilie har spist kveldsmat/ middag, bader hun når aron legges. Og imens hun bader rydder jeg ut av sekkene dems, setter over klesvask( ja det vaskes en maskin med tøy hver dag). Og rydder kjøkkenet,stua,generellt. Bretter tøy som ble hengt opp dagen før.

Emilie ser barnetv i stua og noen ganger sovner hun på sofaen og jeg bærer henne i seng deretter andre ganger ser hun barnetv på rommet sitt mens hun sitter i senga og sovner der.

Når begge sover, rydder jeg middags bordet før jeg dusjer( greit å få bort bakterier fra jobben). Så slapper jeg av frem til jeg legger meg mellom20 og 22.

Nødt til å legge meg tidlig får lade kroppen til neste dag med samme tempo. Hvis jeg legger meg etter 22 går det ut over arb dagen, tålmodigheten min( er nødt til å være ekstremt tålmodig på jobb) og ikke minst med barna etter jobb.med to trassete og slitne barn etter bhg.

Jeg er oppe mellom5 og 6 hele ,arb.uka.

Nå skål jeg lese boka mi og kose meg med levende lys:-)
Ha en fin kveld kjære lesere:)


2 kommentarer:

Nina sa...

Jeg syns også det er slitsomt og litt ensomt å være alene med ungene når mannen jobber kveld...
Og nå som mørketiden er her føles det ennå værre...

kristine sa...

Mørketiden er verst enig med deg der:((