Totalt antall sidevisninger

søndag 12. februar 2012

Poff!!! Og morsdag

Etter en effektiv morgen( stod opp 8.30 idag pga hodet så drøyde jeg den litt idag) så har jeg satt meg i sofaen og lader opp til å reise meg igjen å fortsette med siste rest før jeg skal strikke og lese resten av dagen.

Vasket kjøkkenet, vasket 1 bad, støvsuget og funnet frem resten av 80 tøyet som aron kan bruke etter Emilie, skiftet på sengene til ungene og vasket en maskin med tøy som jeg skal henge opp når jeg reiser meg opp igjen....

Egentlig burde vi vært ute i det fine været, men formen min tilsier at jeg holder meg inne idag får å bli friskest mulig til imorgen på jobb. Må finne fram sekken min og pakke den med badetøy og yttertøy osv.

Aron har mest sannsynlig den 4 barnesykdom, han var varm på torsdag og fredag uten at jeg tenkte over det for han klaget ikke så kledde av han til body og strømpisen her hjemme og tenkte ikke mer over det. Igår oppdaget jeg utslett røde utover nupper i nakken og ryggen hans, og idag har det spredd seg til magen, armer og ben.


Idag er det morsdag- gratulerer til alle mødre:) Ikke minst til min mor!!! Gave har hun fått. Morsdagesgaven min kjøpte jeg selv, trengte noe fresh nytt undertøy( ikke byttet ut siden før jeg ble gravid med Emilie så var på tide får å si det slik).

Burde egentlig mekke sammen en vaffelrøre men vet ikke om jeg orker... bare lyst å ligge rett ut og coolen!!!

Arbeidslyst kom å ta meg her finner du motstand!!!!

1 kommentar:

Nina sa...

Jeg har bare liggi rett ut,dårlig form.Er så lei av og være i dårlig form!!

I bhg hos Jessica går det hånd,munn og fotsyken...huff!!!Begynner med feber det og,og masse utslett.Håper hun slipper unna.

Lykke til på jobb!!