Totalt antall sidevisninger

lørdag 11. februar 2012

Nyter!

Dette er siste kvelden før det sier pang. Imorgen må jeg legge meg 21.30 får så opp på jobb på Mandag :/.

Så idag nyter jeg sistedagen før det starter for godt!!
S-kal ligge på sofaen siden jeg absolutt ikke er i slaget( noe som passer great siden det er jobb på mandag). Sliter med formen enda, hanglet siden starten av Januar hvor jeg har hatt vondt i huet(siden i høst) hals og ørevondt på og av annenhver dag ca (siden januar) .Kroppen klarer tydeligvis ikke å kvitte seg med dritten selv. Så blir å ringe legen og ta tester pga hodepinen/migrene(?) som har vedvart og egentlig bare vært syk siste halveåret i permisjonen. energien er bare sugd ut av meg siden nyttår og formen dårlig samtidig. jaja ble syting nå, men men.

Sitter her med lue og skjerf og et glass vin og skal legge meg på sofaen med boka mi eller strikke litt. Begge deler hvertfall iløpet av kvelden.

Blir sikkert greit å jobbe igjen å, men synes det er slitsomt å jobbe fullt med en gubbe med skift( håper på en endring på det). Gruer meg liksom til å stå opp5.30 på det tidligste( som på mandag jeg skal) så blir vel at jeg legger meg med unga på kvelden for å prøve alt for å få litt energi...

Skulle egentlig gjøre mye denne siste uka før jobb men bare gjort det som er koselig som lunsj med Thea og barseltreff med Tina og Kathrine. Vasking har rett å slett ikke blitt gjort og vet at jeg MÅ ta det imorgen. uansett hva kroppen sier...


jaja nå orker jeg ikke skrive mer, tømmermennene dunker så mye at jeg bare vil lukke øya eller lese litt. Håper dere har en fin lørdag og er friske!

1 kommentar:

Nina sa...

Føler med deg.Jeg har sliti med dårlig form selv hele høsten og januar.Jeg gikk til legen og jeg mangla både jern og d vitaminer.

Jeg er 50% sykemeldt,klarer ikke og jobbe fullt ennå.

Håper du snart blir bedre:)