Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. november 2011

innimellom...

blir jeg sprø av meg selv og barna..

Kan begynne med det at jeg blir sprø av meg selv pga hormonspiralen.Hormoner er noe dritt, har jo nok fra før av, så kommer denne spiralen og gir meg mer...
De siste ukene har jg gått med kraftig hodepine, vært hormonell,og hatt menssmerter uten og ha mensen( den kom først midten av denne uken). Jeg blir sprø!!! og stakkrs emilie og aron får merke det, har hatt raseri utbudd utallig mange ganger de siste gangene hvor emilie gjemmer seg og gråter, og aron bryter ut i hysterisk gråt.. Og etter det føler jeg meg en dårlig mor!! Dette blir sikkert ikke bedre når jeg jobber og er alene annenhver uke. uff.

Emilie og trassen, er et stort problem om dagen...og det hjelper ikke stort når jeg er hormonell.Se for meg emilie som 4 år, og aron der hun er nå, gruer meg allerede og skulle på en måte ønske et var hvertfall ett år til mellom dem...

Jobbtanker gjør meg ikke akkurat lettere til sinns..Kabalen må snart gjøres noe med. Men ikke for enhver pris...
Jeg har jo bare ca 2 mnd med permisjon igjen og ole pappa perm deretter, men så begynner det hele...og da bude løsningen være der- egentlig!

Jaja, kjdelig lørdagskveld , ingenting på tv som vanlig på lørdager så er vel bare og finne boka si og coolen på sofaen med en kald en'.

Ha en fin lørdag videre=)

2 kommentarer:

Nina sa...

Du,det høres ut som meg,bare at jeg ikke har spiral...
Jeg har liksom vært så sinna i det siste og det går utover barna...hater å være sånn.

Jeg skulle også egentlig ønske det var litt større aldersforskjell mellom de.
Vil dere ha flere barn??Kommer ikke på tale her...!!

Permisjonen min er ferdig 2 februar,og jeg ønsker meg en ny jobb!!!

Kristine og lille Emilie sa...

Vet jo ikke om det er spiralen eller om det bare er meg... hater også å være sånn..

Vi skal ikke ha flere, orker ikke fler siden han jobber skift..Orker ikke tanken på å jobbe fullt når han jobber skift egentig.