Totalt antall sidevisninger

søndag 27. november 2011

6 mnd kontroll Aron

Det er 2 uker siden, så jeg er litt treg..

Målene viste 69 cm lang og 9150 tung:) Så ingen liten gutt vi har, med stor matlyst og blid som en sol( litt blidere når tennene har roet seg).

Har har 4 tenner, 2 nede foran, en fortann oppe og ytre fortann oppe.
Han bruker bleier str. 4+/5. 12-22 kg.
Spiser 4 måltider i døgnet.
2 lurer i løpet av dagen.
Sover fra 19.30- 06, så videre i min seng til 08.
Han drar seg fremover og skyver seg bakover på gulvet i mageleie. Snur seg mest fra rygg til mage via venstre side.
Skyver seg under bord og stoler.
Bruker minimalt med hoppe huske og gå stol, men innimellm må jeg da jeg er alene.
Han spiser grøt, middag (glass og hjemmelaget) ,fruktbeger, brødskalk, brød med leverpostei har vi begynt og prøve i helga. Fikk smake litt is på fingern i helga. Bare for moroskyld så blir ikke mer av det.
Han drikker lite vann, så håper han får i seg nok væske....?...


Skulle lagt med bilde, men får ikke til og kopiere og lagre fra facebook og til mine bilder... Orker ikke koble til kamearet bare for ett bilde, så kommer bilder senere :)

2 kommentarer:

Nina sa...

Stor gutt da ja:)Benjamin var 9,9 kg og 71 cm på 6 mnd's kontroll.

Får han mme eller ammer du ved siden av?

Benjamin vil heller ikke ha vann.
Men han får sånn saft for babyer,fra 4 mnd.

Kristine og lille Emilie sa...

skal prøve sånn saft jeg og. han får mme i all grøt og velling på kvelden. vil ikke ha ren mme lenger...

store fine Benjamin:)Nydelig barn du har. Håper han er bedre=)?