Totalt antall sidevisninger

lørdag 11. desember 2010

Uke 49...

Ukene flyr avgårde.... deilig på en måte!!

Tenkte å skrive et innlegg som består av ukens oppdateringer rett og slett, for og prøve å komme igang med regelmessig blogging igjen ;)

For det første har kjærsten jobbet dagen denne uken, ganske deilig=)

Mandagen dro kjærsten og vesla ut av døren 06.15. Jeg kunne drøye den til 07.30 før jeg dro på jobb, jobbet fra 09-16.30. Fikk pannekaker da jeg kom hjem, vesla fikk pannekaker til "middag" som blir henneskveldsmat. Så på tv resten av kvelden, "jakten på kjærligheten" før jeg fant senga uten min kjære som spilte ps3 :) Emilie fikk feber da jeg kom hjem så fikk stikk pille. 

Tirsdagen hadde jeg fri  kjærsten dro på jobb 06.15, og jeg skulle ha vesla hjemme pga febern  kvelden før. Men klokken 09 var hun hyper og ikke det minste syk, så kjørte til barnehagen med henne. Og deretter dro jeg på julegave shopping på jessheim, får å bli kjent med mitt nye nær- senter. Også hvis barnehagen ringte pga vesla, men ingen tlf kom:) Ringte svigers og ba dem på middag og kaffe. De ville mer enn gjerne komme, så kom i god tid og svigemor var med og hente vesla i barnehagen- gjett om det var stas!-.  Hun har siklet en god del og hun var jo ferdig med alle tenner trodde jeg , men det er jo 2 års jeksler før 6 års jeksler, så det er de som kommer nå, alle 4 samtidig. men ngen plager utenom den lille feberen og sikling dilux! Leste boka mi på senga og sovnet kl 21 :)

Onsdagen dro kjærsten og vesla ut av døra kl 06.15 og jeg kl 07.30. Jobber fra 09-16.30. Fikk litt julestemming på jobb da vi hadde juleverksted:) ¨Så bar det hjem igjen til en ny badet frøken og kjærste:)La meg kl 22 idag faktisk, sent for og være meg!!

Torsdagen dro kjærsten og vesla ut av døra kl 06.15. Og jeg gikk og la meg igjen etter og ha gjulpet han med henne mens han varmet bilen:) Stod opp 09.00 og ordnet meg og dro på legetime, som jeg trudde var for å forlenge sykmeldingen, men det var vist rutine svarskaps kontroll-  så papirene og urinprøven ble ikke husket-.  Hørte hjertelyden til frøet vårt får første gang, hadde jeg visst at det var svangerskapskontroll hadde Ole blitt med og hørt på hjertelyden:) Var en aktiv krabat som lå høyt oppe. 
 Etter legetimen dro jeg i butikken og handlet til sosial kveld med kollegaene mine. Ordnet karbonade fatet hos mor deretter før jeg dro på jobb 13.15-16.45. Kjempe koselig på sosial kveld med "jentene" mine fra kl 18-22.30 :):)Har verdens beste kollegeaer og jobb!!!

Fredagen hadde jeg fri. og eneste jeg hadde på "to do" lista var og handle mat og levere urinprøve til legen. Så tok en rolig morgen etter at kjærsten og vesla dro kl 06.15. Dro og handlet og byttet bil med kjærsten kl 12 får så og hente vesla i barnehagen kl 15.30. 
Skulle bruke kvelden på x-faktor finale, men det hadde jeg visst misforstått. La oss kl 22.30

Lørdagen Stod vi opp kl 08:) Vesla sov lenge:):) Ordnet  oss og ryddet litt før vi dro til kurland, til emilies bestefar og mormor og onkel, mormor var på jobb men koste oss ellers vi=)
 Idag har vi begynt på uke 18!!!

Søndag, imorgen, kommer svigers med sagflis og parafin , samtidig kaffe og 3 søndag i advent kos:):)

Ingen kommentarer: