Totalt antall sidevisninger

søndag 19. september 2010

18 September 2010...

Er datoen vi ble forlovet!

Selve denne dagen bestod av jobbing med kåken , Emilie var hos mormor og bestefar.  Var i tvil om vi skulle gå ut å spise eller lage noe hjemme og slappe av til en film når vi var ferdig i kåken. 

Klokken ble 19.30 og jeg hadde tatt meg en time på øye etter å ha lest boka mi, veldig sliten og trett om dagen. Da bestemte vi oss for å ta en kveld hjemme og helle kjøpe en ny dvd siden vi måtte ut av døra uansett. Kjøpte noe enkelt, men godt til Lørdagskos. Pasta i pesto,soltørkede tomater og chille marinerte hvitløk, med kjøttdeig og gratinerte i ovnen med ost deretter. Og så på filmen " The Hangover". Utrolig morsom, sier seg jo selv siden det er en komedie :) Deretter ble vi forlovet. Og vi var trøtte  og slitne, la oss 22.30.  

Søndag "stod" vi opp freshe  kl 09.30. Jeg våknet kl 8  men deilig og kunne drøyen litt når det ikke er barn som venter utålmodig på å komme ut av senga. Skriver "stod" opp fordi jeg bare spiste litt rester fra maten igår og la meg nedpå igjen med boka mi et par timer. 

Deilig og ta'n helt kuli  noen ganger. Hvertfall når man er sliten og trøtt. 

Merket godt Lørdag kveld jobbingen fra tidligere på dagen og uken, bekkenet er ikke helt som det var før svangerskapet med emilie, så burde vel trent litt, får dra å få en rekvisisjon av legen min.  Har kjent dette helt siden hverdagen kom for fullt i Mai da permisjonen tok slutt og den harde hverdagen kom, med regelmessig og samme  fysiske aktiviteter hver uke på jobb og når jeg kjørte opp til hytta i sommerferien,låste det seg i korsryggen min så jeg har bare utsatt og utsatt det igrunn...

Vi blogges!! 

Ingen kommentarer: