Totalt antall sidevisninger

onsdag 3. juli 2013

Sommer i Norge

Sitter på terrassen...med pledd og kaffe. Inatt hadde vien dårlig natt.

Aron var våken fra 1-5 og sov fra 5 til 8 igjen.  Ikke vet vi hva som var med han heller.  Så idag er ikn ikke jeg på jobb. Går i min egen zombi verden.  Duppet a litt på terrassen i sitte stilling. Det sier jo bare sitt. Og når jeg våknet var og er jeg izombi verden. 

Skal snart hente aron i bhg. Han må Være sliten han også stakkars. Emilie skal være med ei venninne hjem etter bhg idag. Hun valgte selv om hun ville det eller være med oss på middag hos naboen.  Ikveld det blir det tidligere kvelden enn vanlige for å si det sånn. Ole skal få legge seg litt når han kommer fra jobben før middagen hos gunn.

Øyelokkene er tunge og vanskelige å holde oppe,  så fælt å ha det sånn.

Jeje får kle på meg og hente aron han trenger sikkert å sove litt:) nok klaging fra meg idag . Ha en fin dag videre!


Ingen kommentarer: