Totalt antall sidevisninger

tirsdag 27. november 2012

Første møte...

Aron hadde sitt første møte med nissen på lørdag.

Han husker jo ikke nissen fra ifjor siden han var 6 mnd bare.
Og når jeg tok frem litt pynt i helgen fant han selv en nisse som sang.

Den falt i smak:) blir spennende å se hvordan han reagerer på den ekte nissen når julen kommer:)

Nå er vi på vei til bhg for å hente gullene:)
Jeg har hatt en behagelige dag på jobb da eleven min ble syk i taxien til skolen. Sendte henne derfor hjem igjen etter skift fra topp til tå etter at hin ankom skolen. Hun kastet opp i taxien og jeg var heldig å få jobben med å skifte og vaske etter henne. Så nå krysser jeg fingrene får at hansker og spriting av hendene etterpå gjorde susende så jeg ikke blir smittet:) venter i spenning. Går jo på henne hver dag så kan jo hende hun var smittbar igår og. Usj.


Ingen kommentarer: