Totalt antall sidevisninger

torsdag 20. september 2012

Dagen idag

Idag har jeg vært hjemme fra jobb pga ribbeins vondt. Fikk hastetime hos legen. Òg legen sa jeg hadde bristet eller brekt ribbein. Antall kunne hun ille si uten røntgen. Ble sykmeldt ut denne uken òg skulle ringe på mandag hvis det var like vondt så fikk jeg videre sykmeldt òg hun skulle ende henvisning til røntgen.

Vondt er det hvertfall , tatt seg opp siden fredag, 6 dager siden.

Ole var hjemme tirsdag òg onsdag, syk stakkar. Barna hadde diare igår onsdag òg var hjemme med ole.

Barna har fri resten av uken,idag òg imorgen. Ole har også fri fredag imorgen, så imorgen kan jeg slappe av mens ungene òg han er hjemme.

Greit å unga at de blir smittet med ordentlig hissig omgangsyke siden vi skal ha barnefri på lørdag òg søndag.

Vi skal nemlig på 4 stjernes middag hos Bella òg jokke . Hvor også beate òg werner kommer:) blir ikke lett å ungå å le da nei mtp ribbeina.

Merka ribbeina veldig etter et  fantastisk morsomt foreldremøte i bhg tirsdag kveld kan man si. Hehe.

Jeg meldte meg inn i FAU. Sammen med mødrene til sofie og lilly( som emilie leker mest med i bhg) òg som vi ser på fritiden også. Så møtene blir ikke kjedelige vil jeg tro:)
Barna går i en fantastisk bhg med fantastiske ansatte:)

Nå ligger aron òg sover, emilie ligger på gulvet foran uventa med dyna si.
Sovner vel snart hun òg:) da skal jeg kose meg med boka mi før åndenes måkt starter 21.30:)

Kos dere videre ikveld:)


Ingen kommentarer: