Totalt antall sidevisninger

onsdag 18. april 2012

Arons barnehagestart og Studietur på hu mor

Første innkjøringsdag i barnehagen var Tirsdag etter påske. Vi var der fra 9.30- 11.30. Aron sovnet i bilen hjem og sov 1 time bare. Rart, siden han var våken fra 06-11.30. og våken helt frem til leggetid kl 18.15. Aron brydde seg ikke om meg, men Emilie derimot, ville ha meg i nærheten hele tiden.

Andre innkjøringsdag Onsdag var vi der fra 9.30-14.00. Var der sammen med han til 11.30. Da avdelingslederen la han i vognen ute får å sove gikk jeg når han sovnet på et blunk uten å rugges i søvn:) Sov da 1 time og 50 minutter. Hadde gått så bra når han våknet uten at mamma var tilstede. Jeg vasket hus imellomtiden da han sov. Så huset var klart til jeg dro til Roma med jobben Torsdagen.

Tredje innkjøringsdagen Torsdag var det Ole som tok innkjøringen etter å ha levert meg på flyplassen:) Ole var tilstede fra 08-09 og hentet dem begge kl 14. Også denne dagen hadde gått plettfritt:):)

Torsdag 12 April dro jeg på studietur:) Framme på hotellet kl 15, og skiftet litt får så rett på sightseeing. Vi var ved spansketrappen og tok lunsj med vin til i en liten koselig bakgate av spansketrappen:) På kvelden var det felles middag med hele skolen kl 19.30. Deilig pizza og et glass vin til. Men ble tidlig kvelden da alle var slitne etter reisen- så la oss kl 23=)

Fredag 13 April, var det opp å hopp kl 6.30. Så greit å legge seg tidlig dagen før:) Kl 08 etter frokost ble vi hentet i buss og ble kjørt til Cerveteri. Der var vi på skolebesøk hos en av vennskapsskolene våre og sightseeing i utgravinger deretter. (Bilder kommer). Tilbake til hotellet og lunsj på hotellet med vin til før shopping på senteret som var 300 m unna hotellet. Veldig greit med shopping inne når det regner ute:):) Middag kl 20, ikke felles med skolen, men basen min spiste sammen:) La oss kl 01:)

Lørdag 14 April var det opp å hopp kl 7.30. Buss til st. petersplassen. Hvor vi ble giudet med info av en av lærer på skolen vår. Så sightseeing inne i st.peter kirken på egenhånd. Kaffe pause på cafe før vi gikk på mer sightseeing. Så pantheon kirken,spansketrappen(igjen) pluss mer . bl.annet to "plasser" som er kjente med statuer og fontener. På kvelden var det felles middag kl 20 på en kjempe koselig resturant. Hvor vi fra basen blandet oss med resten av skolen. Ble en tur på et utested deretter, men forholdsvis tidlig i seng , kl 01.30.

Søndag var det opp kl 6.30 og bussen til flyplassen gikk 09. Slappet av å leste bøkene mine på tur ned og hjem igjen. Deilig og koble av litt et delvis hektisk hverdagsliv med 2 barn, men samtidig sinnsykt godt å føle savn, glede ved å komme hjem igjen:):)

Blogger på jobben nå, så bilder kommer senere:)

Ingen kommentarer: