Totalt antall sidevisninger

tirsdag 29. november 2011

Tannlege

Idag bar det tilbake til tannlegen etter kontrollen forrige uke... Og hullet mitt ble borte. Fikk bedøvelse, og den syntes jeg var det vondeste med hele behandlingen.
Skikkelig ubehagelig etterpå, redd for å tygge meg i kinnet, tunga.



Ole jobber kvelden denne uken, og jeg får kjørt meg med en trassig jente og tannfrembrudd på Aron. Ikke bare en tann men TO!! Forrige uke var herlig da han ikke siklet og de 2 tennene som kom i november hadde roet seg.
Men det tok jo nøyaktig 1 uke så begynte 2 tenner til igår!!

Nå sitter jeg her og hører det blåser voldsomt ute, kosermeg i sofakroken og skal lese boka mi før Big Brother:)

HVa gjør dere denne kvelden?

Ønsker dere en fin kveld videre:D

2 kommentarer:

Nina sa...

Jeg er også alene med begge barna...

Vi skulle bodd nærmere hverandre:)

Kristine og lille Emilie sa...

Ja det skulle vi gjort!!!
så koselig med selskap når man er alene ofte!