Totalt antall sidevisninger

fredag 28. oktober 2011

ny vekt og lengde

På tirsdag dro jeg innom hs før barseltreff på jordbærpikene på senteret.

Aron veier nå 8520 gr og er 67,5 lang. Så lagt på seg 800 gr på 1 mnd, det er.vel.helt.normalt iløpet av en mnd?.
Treffet deretter var kjempe koselig, selvom vi var bare 3 som kom. Men godt å komme seg ut litt.

Onsdag var vi ufrivillig hjemme da bilen plutselig klasser( som jeg sier som ikke har peil på bildeler).
Aron og jeg gikk nordkisa rundt i regnet men koste oss for det.

Torsdag måtte vi være ufrivillig hjemme også, ryddet vasket og gikk nordkisa rundt men denne dagen i oppholdsvær.
Så håper bilen funker igjen til uka, får jeg blir sprø og irritabel av å være hjemme en hel dag.

Nå venter jeg bare på at naboen skal si at det er klart for boblebad:)
Vi Blogger, god helg hvis jeg ikke slenger inn et innlegg imorgen mens jeg baker og rydder får bursdagfeiring av meg som er på søndag. Jeg blir nemmelig gammel på onsdag. Jaja. See you

2 kommentarer:

Tina sa...

ja da vokser han i kanonfart! :) Philip legger på ca. 100gram i uka, så gjennomsnittlig 400gr i mnd..
sikkert helt individuelt på hva som er normalt å legge på seg vil jeg tro.. :)

Kristine og lille Emilie sa...

Ja alle er individuelle på vekst:-)