Totalt antall sidevisninger

onsdag 2. mars 2011

Til dere som lurer...

Jeg får ganske ofte spørsmål om øynene mine... så isteden for og svare hver og en slenger jeg ut et innlegg om dette og legger til bilder senere;)

JA,de er naturlig, har ikke linser med farger, bare vanlig linse på høyre øye. Så takk for all rosen jeg får ang øynene mine. De er naturlig blå med gul/grønn ring:)

Og øyevippene er ikke fake som mange av dere tror selvom jeg sier de er helt naturlige...jukser ikke med løsvipper!!!!
De er naturlige lange og veldig lange med sminke på, bruker ingen uvanlig mascara helller. Favoritten min er "Loreal teleskopic" gull "etui", ikke vannfast:) Sånn da slipper de som spør og spør og spørre igjen:):) Og til de som misunner de lange vippene mine, bare så dere vet det er det ikke bare bare med for lange vipper. Briller/solbriller og lange øyevipper er dårlig kombi! Da må jeg gå uten mascara.Får selv om jeg "skal legge minimalt med mascara, blir de lange og dulter borti glasset hver gang jeg blunker ( som er vel og merke normalt og gjøre ofte).

Og de som lurer på om jeg tar på mascara på en spesiell måte, nei, det gjør jeg ikke, helt normalt regner jeg med. Og jeg- som alle andre kan ha en bad-make up day! Men øyevippene er som regel like lange uansett.

Sånn da var det oppe og avgort:) Og takk for alle komplimenter får øyevippene mine:)Veldig glad i dem selv hehe:)

Ingen kommentarer: