Totalt antall sidevisninger

onsdag 4. august 2010

Barnehagestart!!!

Nå nærmer det seg, den 18 August er første dagen hennes i Løken barnehage:) Fikk plass på første ønsket vårt. Det er 100 meter fra oss, intill videre, vi må jo flytte snart merker vi.  Håper vi klarer å finne noe nytt sted vi liker i Lørenskog så slipper vi å bytte barnehage. 

Mesteparten av utstyret i hus,
 :barnehagesekken er kjøpt inn, Tingeling sekk:) 
 : 2 par gummistøvler m ullsåler str 20 (må lære henne å gå i støvler) 
 : Ute-tøy, ulltøy og fleece opptil hun er 4 år og hvis hun fortsetter å være "lav" så holder tøyet alle    bhg-årene. 
 Dette bhg-året tror jeg det holder med 3 sett regntøy i str 80 , et av de med fleece inni. Og 2  regndresser i str 86. 2 parkdresser i str 80 og 2 i str 86 og vinterdresser i str 80 og 86 
 : Sko og s andaler 


Det vi mangler er 
* Matboks( skal kjøpe tupperware) og drikkeflaske og termos
*Sandaler/tøfler og sko (greit å ha et skift av hver) 
* cherrox x2( når den tiden kommer) 



Er evig takknemlig for alt tøyet vi arvet , av kollegaen min som skulle kaste det. 
Fikk tilsammen 2 regdresser av hver str i str 80, 86, 92 ,104 og 110, parkdresser x2 i hver str , Ulltøy og fleece i de samme str , vinterdresser x1 i hver str, pensko, hverdagstøy i alle str. 

Tenk hvor mye vi har spart, og dessuten ser tøyet ubrukt ut!! Og det er Reima og skogstad og cubus tøy.  




 Til slutt litt om dagen idag, som har gått av seg selv.  Jeg har vært syk idag, og ikke så lett med en aktiv frøken da, men fikk det til.. Jeg hadde med meg bøtte over alt jeg var med henne , ute på lekeplassen og inne, så når kvalmebølgen kom var det bare å bøye seg over. Og når jeg var ferdig bøyde emilie seg ned (ikke over bøtta , men  hermet med lydene jeg kom med,  hun er ikke riktig klok hehe). 
Nå har hun lagt seg og jeg "måtte"  blogge litt før jeg fant boka mi, men nå er det boka neste og tidlig kvelden:) 
 

Ingen kommentarer: