Totalt antall sidevisninger

søndag 1. november 2009

Uke 26 oktober- 1 november

Mandag:  Denne dagen besøkte vi Thea og Oliver.  Kjempe koselig og nydelige lapper til lunsj :) Gleder oss til Torsdag da de kommer og besøker oss:)

Tirsdag: Da trengte mormor tid med jenta vår. så vi møtte mor på Triaden og gikk en fin tur i solskinnet, så denne dagen fikk vi ikke vært med på barseltreffet.

Onsdag: Hadde en dag sammen med pappa, da han er vært hjemme denne uken. Så vi tok en tur til farmor og farfar på  kaffe kl 12. Og der ble vi visst helt til 18.30, med middag hvor tanta og onklen og kusinene til Emilie kom også! Uforbredt, men Kjempe koselig.

Torsdag:  Var vi  bare inne. Jeg fikk vasket leiligheten og diverse annet mens pappa og Emilie hadde mest av dagen sammen:) 

Fredag:  Var Emilie og jeg på tur med "tjukka"- BIM - gjengen. Var 4 oppmøtte , gikk koselig tur i skogen mot Mariholtet og kaffe deretter. Før vi vendte nesen hjem og jeg skulle på lønningspils med jobben. 

Lørdag: Ikke fyllesjuk, bare sliten pga lite søvn. nesten 5 timer søvn er ikke nok for meg.. Men opp jeg stod og Emilie og jeg dro på besøk til hennes mormor og bestefar. Utrolig posetivt overrasket, koselig! Pappa Ole kom noen timer etter oss. Så dro vi hjem og hadde Lørdags-kveldskos:) Så filmen Paranormal activity , men det var en veldig skuffende opplevelse!!

Søndag: Utrolig, Ole nølte ikke en gang da jeg snakket om å gå tur :O Så vi gikk tur til broren hans og familien. Og lekte med Angelika som sovnet etterhvert og pratet . En koselig søndag :) Avslutter  denne uka med Robinson på tv og sove med min kjære <3>

Imorgen skal ole jobbe igjen, og Emilie og jeg starter en uke  hvos vi kan kose oss alene igjen=)

Ingen kommentarer: