Totalt antall sidevisninger

tirsdag 2. juli 2013

En stund siden

Dagene flyr . Hektiske dager, jobb, husvask og trass tid i hus. Kan bli små gal til tider. Testing av grenser og selektiv hørsel.  Det hører vel 4års alderen til kanskje?  Flere med samme opplevelser?

Vi har de samme grensene som før bare at de alltid må tøyes og møter oss med motstand.  Begynt med klistremerke belønning om Frøkna kler på seg selv om morgenen uten protest, bader uten protest etter barnehage. Imorra skal hun egentlig Være med venninna si hjem fra bhg me. Tror ikke det skjer, da hun ikke har hørt eller gjort noe får å fortjene belønning. De lærer ikke om de får belønning selv ved negativ oppførsel, ,testing av grenser gang på gang på gang.

Nå er det bare dager til ferie og jeg og barna har 4 uker ferie og ole 3. Vi skal til Kypros og sikre oss sol og varme.  Bo på et barne hotell med 6 bassenger, egen strand, spa behandling og all inklusiv! !! Ferie på alle plan! !!Kan tro vi gleder oss og er sol hungrende. Norske sommeren har mista sjarmen sin synes jeg.

Aron halter rundt da han haf slått anklen sin uten at vi eller bhg har sett det. Stakkars men deilig på en måte da hAn ikke løper inne hehe.

Men må jeg løsrive meg herfra er nødt til å vaske hus før jeg kan sette meg med boka mi med god samvittighet før jeg legger meg.

Ha en fin dag videre!

Ingen kommentarer: