Totalt antall sidevisninger

tirsdag 18. juni 2013

Skikkelig kose helg

Bursdagsfeiring hele helgen= skikkelig kose helg.

Lørdag feiret Emilie med venner fra barnehagen . Super koselig feiring og hun fikk alt hun ønsket seg:)
Hennes gode venninne Lilly ble igjen med mamman og lillesøsteren til utpå kveldinga:) koselig for store og små!!! Mulig det blir Camping sammen i sommer om det er ledig:)

Lørdag koste jeg meg på terrassen med boka mi :-) velfortjent avslappning:) kombinert med å bake til bursdagen dagen etter. Multi- tasking på høyt nivå!!! Jeg er en person som ikke liker  å slappe av for mye :)

Søndag var det feiring av begge barna med venner og barna dems. Utrolig koselig dag med inne og Utelek,spising og kaffeprat:) vasket hus,tøy,ryddet og leste bok på kvelden:)

Ole ordnet konebilen helt klar med annlegg å greier:) så nå er bilen min ferdig og klar til bruk:) go' bilen min:)

Ole og jeg er som nyforelska etter å ha vært i 2 brylluper og kanskje vi gifter oss en dag og, på en måte vi begge er komfortabele med. Det gjelder alle ikke bare oss: gi Og ta, rettferdighet, likestillinging,omtanke,ærlighet,trofaste, gi komplimenter m.m.

Er lett å ta hverandre for gitt og gå i samme " trallten" hele tiden. Viktig å sette pris på hverandre.!!

Jaja nå som barna sover, ole Jobber kveld så skal jeg rydde, vaske,dusje, finne ny mobil på nett og lese:)

Ha en fin kveld videre der ute:-)

Ingen kommentarer: