Totalt antall sidevisninger

tirsdag 18. oktober 2011

dåpshelgen

Helgen har bare vært styr og kaos og det er vel overstått. Fredag ble innkjøps dag og satt matvarene i hus hos mor og far. Fredagkveld ble det pakking for overnatting hos mor og far fra lørdag til søndag og vin og tv kos før jon blund inntok oss.

Lørdag var vi våkne kl 7.30( deilig). Og ute av døren kl 10! Ryddet vasket hos mor og far,siden vi skulle ha selskapet der. Tok med familie på blomster handel. Hun vår trett siden hun ikke sover i helgene lenger. Løp løpsk i parkeringshus blant stressa folk i farta, ribbet rosen får blader i butikken, vevet syltetøyhylla på meny( syltetøyet fløt rundt) og stakk av mens jeg betalte. Jeg lette febrilsk og endte med å gå tilvinformasjonen og der stod hun- snakk.om flaks. På vei til bilen dro jeg henne med meg( skikkelig vakkert syn tenker jeg) . Vel hjemme og sur mamma ble det matlaging og bosetting før unga var i seng.

Våknet 08 søndag. Følte vi hadde god tid men nei ikke med alt som måtte vente til rett før selskapet . Dagen ble vellykket og aron sov i kirka og store deler av selskapet. Kommer bilder etterhvert bare jeg skjønner denne telefonen og opplastning.

Ingen kommentarer: