Totalt antall sidevisninger

mandag 15. november 2010

Vært blogg tørke en stund nå

Ukene går så fort på en måte og sakte på en annen måte. Men sånn er livet:)
Burde egentlig gjort noe annet enn å sitte her akkurat nå, men prioriterte blogging ikveld og vasking senere i uka jeg... det går jo ikke fra meg  vet jeg:)

Uke 14 er i gang i magen min, og det merkes mer og mer...
Kvalmen stiger og svimmelheten er likedann, ikke minst bekkenet svikter.. ( På min egen blogg tillater jeg meg selv og syte )
Energien er ikke på topp hvertfall. Prioriterer det som skal gjøres, jobber 50% (mulig jeg må gjøre noe med det neste legetime). Har null energi etter jobb , noe jeg burde hatt da emilie trenger å ha mammatid seff. Pluss at annenhver uke er jeg alene etter jobb og til kl 24.. 
Ganske veldig annerledes og gå gravid andre gangen når du har en liten en og ta vare på, før kunne jeg bare ta hensyn til meg selv, det skjer absolutt ikke denne gangen.. Eneste hensynet jeg tar nå, er  å legge meg tidlig kl 21 ca..
Ole er veldig flink for tiden og ser når jeg trenger avlastning. Veldig koselig at Emilie
er mammadalt men litt upraktisk når hun vil bæres og ikke gå så mye selv når vi skal ut feks.. Da får jeg kramper i magen og magen er "øm" en stund deretter( klarer ikke beskrive "øm") og bekkenet streiker når jeg løfter henne ofte.. lurer i grunn på hvordan detta skal enda, blir vel sengeliggende :( ( beklager men er ikke så veldig positivt innstilt for tiden) Mektig leiiii!!! 

Emilie er litt  "syk" blitt, øyekatarr får første gang og surklete og hoster på natta... Legesjekk idag og fikk ditt og datt for det og det... Jaja fint tenkte jeg... men hvor enkelt er det å gi henne øyedråper, ikke minst øyesalve når jeg er alene og hun spraker hvilt og slår og sparker rundt seg, og treffer meg... Da blir det en vond sirkel med kamp da.. som jeg ikke hadde ork til idag gitt. 

Emilie har jo begynt i ny barnehage, hvor innkjøring gikk smertefritt som i den første barnehagen, SÅ STOLT av frøkna vår!!!
Veldig tillitsfull og sjarmerende og glad i alle, store og små=) Hun vil bli en perfekt storesøster som vil passe på Lille****** eller Lille****!!!! 

Vi har kommet oss midlertidlig i orden i huset... veldig begeistret for "midlertidige  løsninger". Blir Midlertidlig frem til emilie blir storesøster og den lille skal på eget rom så fort som mulig- da flytter vi alle på soverommene som er tenkt til hver av oss-.

Jaja skal se på "jakten på kjærligheten " etterpåog legge meg tidlig som vanlig, skal opp kl 05.15 imorgen, jobber ekstra tidlig :(

Vi blogges plutselig:)  
 

Ingen kommentarer: