Totalt antall sidevisninger

mandag 1. november 2010

Fremtid og uke 13

Nå har vi flyttet og er blitt nordkisinger:):)
emilie var hos mormor fra fredag-løredag, hentet henne og kjørte henne til farmor der hun var over til søndag. Imens utenom  dette har vi kjørt noen lass og møblert vårt nye hjem, Mer dere VÅRT :):) 
Og vesla har fått sitt eget rom, så utrolig deilig, godt vi ikke har visst hva vi har gåt glipp av siden hun var 6 uker gammel( hun hadde fått eget rom hvis di hadde hatt et da ja).  

Emilie begynner i ny barnehage den 10 November, blir spennende:):)

Ellers utomom dette er flytting tøft når du er gravid og hormonene er løpsk og formen bad... 
Er i 13 uke nå og håper på bedring med kvalmen snart. Bekkenet har slått seg vrangt igjen, flyttingen utløste det, så nå er jeg "der" jeg var med emilie ved fødsel.. uff... 
Godt jeg bare jobber 50%, men stress med reisevei til jobb når jeg bare jobber halve dager.. kanskje endre til 3 dager en uke og 2 uka etter hvi jobben synes det er greit. 

Skal prøve å legge ut bilder av magen som har kommet, og ja den kommer fortere andre gangen.. og bilder av den nye kåken, må bare finne kabler her og der og ikke minst kameraet et sted i en eske et sted.. 
Har rotet bort mobil laderen min , susehuet meg da....

Nå er det visning i gamle leiligheten, spennende!!!! 

Jaja nå skal jeg se tv:) Endelig tvkanaler fra ikveld av:):)

Vi blogges ;) 

Ingen kommentarer: