Totalt antall sidevisninger

lørdag 12. desember 2009

7 - 13 Desember

Mandag:   Handlet på Ikea mens Emilie fortsatt var hos farmor og farfar. Hun hadde sovnet 21.30 og våknet kl 07.  Fikk middag da vi hentet henne, nam nam ribbe!!! Badet henne før leggetid=)

Tirsdag:6 mnd kontroll idag! Alt fint med jenta vår! og utrolig sterk i nakken. Hun snudde seg for første gang forrige søndag fra rygg til mage=) (bilder under) Bare prøve å få henne mer melk, melk er noe hun ikke vil ha i disse dager. . . På kvelden var jeg på juleverksted hos Bella, bakte pepperkaker og sandnøtter=) 

Onsdag:  Idag var det treff med Tjukka- gjengen. Kjempe koselig, og slitsom tur. Ikke den beste vogna på snø merket jeg.. På kvelden besøkte vi tanta, onklen, fettern og kusinene til Emilie. Tante stine bakte så da ble jeg påvirket, slo opp i kokeboka når jeg kom hjem og skrev handle liste:) 

Torsdag: Idag var den store bake dagen=) Bakte 2 brød, nam nam=) og kokkoskaker. Lagde til og med middag fra kokeboka=) Kokeboka er blitt men gode venn=) Lagde Alt-i-et-gryte med svinekoteletter =) Og skrev ny handle lioste til Fredagens middag, da blir også nam nam=)

Fredag: Gikk tur med Anne og Jonas, koselig=) litt senere enn planen men vi fikk det til=) Lagde ny middagoppskrift til middag idag, pasta med grønsaker,. sunt og godt=) Ingrediensene var squash, aubergine,rødløk,fetaost, olje, hvitløk, sopp, paprika. og kokt paste til, nam nam=) Deretter tok jeg en tur til Bella og sang singstar og tok 1øl. Var hjemme igjen kl 23.30 og sov godt sammen med min kjære=)

Lørdag: Besøkte Emilies mormor og bestefar og onkel og ble servert hjemmelaget pizza, nammis=) 

Søndag:  En tur til Sandefjord=) Kusinen min har bursdag 19 Desember;) Ble en lang dagstur men utrolig koselig=) Bare tanten min som har sett Emilie hittil;) 

Ingen kommentarer: